In lifestyle

Am I puting an end to the blog?


Follow our Facebook // Instagram // Pinterest

Read in English //

Long time no see! It been a while, I know. Since August 2018, I decided to take a break from Fine Alchemy by Ana's blog. Honestly, I needed it. Sometimes in life we have so much happening around us and inside our heads that little things like this blog become irrelevant. It's hard to say it, but it's the truth and it's ok to say it out loud, since my life isn't and shouldn't just be about a blog, don't you agree?

Throughout this long ausence, since I been active on my Instagram account but not in the blog, many were the people that contacted me to ask: "Are you going to end the blog?". Well, at the time for me it was more about a mental balance break. Now, I started 2019 with that question floating around my thoughts. And my final decision is... I will not end the Fine Alchemy by Ana's blog!

In fact, I did a makeover (do you like it?), I changed the name and... I decided to commict myself to post at least one article per month. I know it's just one, but I have to be honest with myself and that is a fair number taking into consideration what I been working on. So, do we have a deal to meet one time a month here in Fine Alchemy by Ana?


Lê em Português //

Há quanto tempo! Já passou algum tempo, eu sei. Desde Agosto de 2018, decidi fazer uma pausa no blog Fine Alchemy by Ana. Sinceramente, eu precisava mesmo dessa pausa. Ás vezes na nossa vida temos tanta coisa a acontecer à nossa volta e dentro das nossas cabeças que pequenas coisas como este blog tornam-se irrelevantes. É difícil admitir, mas é a verdade e não tem mal dizê-lo bem alto, porque a minha vida não é e nem deve ser só sobre um blog, não concordam?

Ao longo desta longa ausência, e porque me mantive ativa no Instagram mas não no blog, muitas foram as pessoas que me contactaram para perguntar: "Mas vais acabar com o blog?". Bem, naquela altura para mim resumia-se tudo em torno de uma pausa em busca de equilíbrio mental. Agora, comecei 2019 novamente com essa questão a pairar nos meus pensamentos. E a minha decisão final é... eu não vou acabar com o blog Fine Alchemy by Ana!

Aliás, decidi dar um makeover ao blog (gostam?), mudar o nome e... comprometer-me a publicar pelo menos um artigo por mês. Eu sei que é só um, mas tenho de ser honesta comigo mesma e é um número justo tendo em consideração as coisas nas quais ando a trabalhar. Por isso, temos um compromisso de nos encontrarmos aqui uma vez por mês?

Related Articles

0 comentários:

Post a Comment

Find what you're looking for!

Powered by Blogger.