In beauty

CK One Summer


Follow our Facebook // Instagram // Pinterest






Read in English //

Summer is here! And I coulnd't be more happy! I always loved a good summer parfume, you know? Those ones with fresh and floral notes. I never been a kind of girl who love sweet and intense scents, I prefered soft and delicate ones. And Spring and Summer are the perfet seasons to wear those.

That's why I was even happier when I received the new CK One Summer! The aroma is girly, fresh and gentle. It's a perfet take of what summer could be if it was a scent indeed! And honetly, I been wearing it daily! I want to give a special thanks to the girls from Pondera who sent me this amazing Summer delight!


Lê em Português //

O verão chegou! E não podia estar mais feliz! Eu sempre adorei um bom perfume de verão, sabem? Aqueles com notas frescas e florais. Eu nunca fui uma rapariga de aromas doces e intensos, eu preferi sempre os mais delicados. E a primavera e o verão são as estações perfeitas para usá-los!

É por isso que fiquei ainda mais feliz quando recebi o novo CK One Summer! O aroma é feminino, fresco e suave. É um retrato perfeito do que o verão poderia ser se fosse um perfume! E honesta, eu tenho usado diariamente! Quero deixar um agradecimento especial às meninas da Pondera que me enviaram esta incrível delícia de verão!

Related Articles

0 comentários:

Post a Comment

Find what you're looking for!

Powered by Blogger.