In lifestyle

The Mindset


Follow our Facebook // Instagram // Pinterest




Read in English //

The last few weeks have floated or is it my impression!? After all the drama around a computer that even clutched the machines managed to survive, I suddenly saw myself with a full schedule! Sometimes we have to have a bad phase in our life to emerge a good phase faster, I would say! And luckily some new projects came along and quickly the time seemed short! The upside is that this full schedule was so rewarding for me that... I even dreamed literally with work... all night!

The fun of starting new projects, ideas and jobs is that we quickly they assume our lifes and minds, often intuitively. Whether we like it or not, it's inevitable that our mind floats in inspirations related to them and our mindset is filled with a chimera! Although I can not even talk about any of the projects I'm working on, today I stopped and found myself looking at my Pinterest almost like my mood board. It literally shows the mood that is filling my projects... Let's say it seems to be now composed of clues!! And it's these clues that this article of inspiration is made of. Who discovers through images what I've been doing lately?


Lê em Português //

As últimas semanas têm passado a correr ou é impressão minha!? Após todo o drama em torno de um computador que nem agarrado às máquinas conseguiu sobreviveu, subitamente vi-me com uma agenda cheia! Por vezes temos de ter uma má fase na nossa vida para surgir mais rapidamente uma boa fase, diria! E felizmente surgiram alguns novos projectos e rapidamente o tempo pareceu pouco! O lado positivo é que essa agenda cheia foi tão recompensadora para mim que… até sonho literalmente com o trabalho... toda a noite!

A piada de começar novos projectos, ideias e trabalhos é que rapidamente assumimos todos eles na nossa vida e na nossa mente, muitas vezes intuitivamente. Quer queiramos quer não, é inevitável que a nossa mente flutue em inspirações relacionadas com eles e o nosso mindset seja recheado de uma quimera! Apesar de não poder ainda falar de nenhum dos projectos nos quais ando a trabalhar, hoje parei e dei por mim a olhar para o meu Pinterest quase como o meu mood board. Ele literalmente mostra o mood que anda a preencher os meus projectos… Digamos que ele parece ser agora composto de pistas!! E é dessas pistas que este artigo de inspiração é feito. Quem descobre através das imagens o que ando eu a fazer ultimamente?

Related Articles

0 comentários:

Post a Comment

Find what you're looking for!

Powered by Blogger.